maandag 30 juli 2012

Las Vegas

Zaterdag 28 juli
De eerste zilveren plak is binnen! Na eens lekker uitgeslapen te hebben en een all you can eat ontbijtje in het hotel zijn we naar een fashion mall op The Strip geweest om nogmaals te winkelen en weer met succes. Wel vervelend dat ik mijn camera nergens kon vinden... Het zal toch niet zo zijn dat ik hem ergens heb laten liggen met al mijn vakantie foto's er op. Ondertussen stijgt de tempertuur flink en winkelen in een overdekte shoppingmall is geen verkeerde keus want overal staat de airco aan. We gaan ook nog even langs The Venetian  om onze besproken kaartjes te halen voor de Blue Man Group die daar optreden. Mijn hemel, dit hotel is zo groot dat je er echt verdwaald, maar het is er wel lekker koel. Onze auto waren we wel even kwijt in de garage (lees flat gebouw) hij stond toch echt op dek 7c maar was nergens te vinden. Bij het indrukken van de autosleutel hoorden we hem wel piepen maar waar hij nou stond...Een dek hoger dus want 7c bestaad uit 2 parkeer dekken. Dit is Amerika waar alles groot is! Terug in het hotel heb ik nog eens flink gezocht naar mijn camera en met succes, hij zat gewoon in een hoekje van mijn rugtas verstopt, pffff. Op naar het zembad maar weer want wat doe je verder met 49 graden celsius op de thermometer..., in de schaduw zitten misschien. s'Avonds naar The Blue Man Group, geweldig wat een show. Bob is na afloop nog met een blauw mannetje op de foto geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten